UR VÄGEN!!! Här kommer jag x)

Hahah, herregud, vilken dag!
Började med ett dressyrpass på ponnyn som faktiskt kändes superbra! Det mesta fungerade extremt bra och han var uppmärksam och balanserad genom i princip hela passet!
Därefter blev det besök hos mormor samt på laxbutiken. Väl hemma igen var det bara att åka igen - med Övningskör-skylten på! Jag körde visserligen bara runt runt på en liten parkering, men det var första gången jag satt bakom ratten på riktigt! Fick till fina starter och lyckades dessutom stanna bilen... Växlade även upp till tvåan och ner igen utan större missöden! :D Jag överlevde och är glad och nöjd :)
Efter rätt mkt fika och mat under dagen (såsom det alltid blir hos mormor) finns det en hel del tankar och en del ångest. Försöker att acceptera att det är som det är utan att ta tankarna på allvar och engagera mig i dem. Någonstans djupt inuti VET jag ju att min spegelbild inte visar en sann bild av mig själv. Ibland är det bara så svårt att tro på... Har även varit rätt yr hela dagen, varför vet jag  faktiskt inte. Funderar på om det är ångest eller ngt annat? Jaja, är det likadant imorgon får jag väl börja fundera lite mer. Här och nu är det sent, jag är trött och ska bara sova. Drömma sött och ladda batterierna :P
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0