Ytterligare en

Ytterligare en natt avklarad. Var vaken mellan 3 och 4 inatt med kramper, innan jag  slutligen bestämde mig för att våga dricka två klunkar vatten. Två klunkar blev dock 5, jag kunde inte bromsa kroppen. Jaja, fortfarande torr och uttorkad, kanske behöver jag inte ha allt för mkt ångest över det.
Lyssnar på "Her name is Alice". inte riktigt min musikstil kanske, men jag tycker om texten, och det känns som om den representerar en del av känslorna inuti. Början på låten:
(If I had a world of my own everything will be nonsense) 
(Nothing will be what it is because everything will be what it isn't) 

I invite you to a world where there is no such thing as time 
And every creature lends themself to change your state of mind 
And the girl that chase the rabbit drank the wine and took the pill 
Has locked herself in limbo to see how it truly feels 
To stand outside your virtue 
No one can ever hurt you
Nu ska jag lämna sängen och börja dagen. Jippie. Nej men, tänk POSITIVT! (så fan heller, jag orkar ingenting längre).
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0