Du är vacker

Träffade helt rätt person efter skolan idag, som sa helt rätt saker. Hon peppade, förstod, och sa ändå att jag är vacker. Utseendemässigt och på insidan. Även om jag skrattar och vägrar tro på det eftersom jag känner mig ful som ett träsktroll på alla håll och sidor som finns, värmde ändå hennes ord. Det är en person jag litar så grymt mkt på, och hon har en förmåga att få orden att beröra på djupet och inte bara nudda ytan. Förstår ni vad jag menar?
Jag överlevde skoldagen med rejält med magkatarr efter. Det är väl det pris man får betala för att hålla ihop antar jag. Nåja, alla var snälla och kom ihåg mig från i våras. Förutom att jag är fel överallt är fullkomligt värdelös på alla sätt jag kan komma på inträffade faktiskt inga direkta katastrofer. Otroligt nog.
Mycket tankar som spökar och jagar, men jag måste sova. Hoppas på lite hjälp av theralénet (som jag, tro det eller ej, kom ihåg att ta) eftersom jag ska upp till skolan imorgon bitti.
Sweet dreams everyone, M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0