Hata Helg

Det är helg. Helgstädning, helgsysslor, fullt upp och hur mycket mat som helst. Hata helg, helt enkelt. En halv dag avklarad, 1,5 återstår. Stallet hela em idag, + typ hela dagen imorgon (TÄVLING). Men ändå. Värst känns det med all mat, och jag försöker trösta mig med att det snart är måndag igen. Samtidigt är det på måndag som plugget drar igång, då som jag måste börja plugga dubbelt upp (eftersom jag är borta v.35), då vardagen börjar på riktigt och allt kan falla. Sammanfattat är jag alltså rädd för måndagen och allt den innebär, men längtar efter den eftersom den inleder en vecka med betydligt mkt mer hunger än helgerna någonsin erbjuder här hemma. 
Kanske är jag lost igen. Stensjuk i huvudet och har tagit helt fel spår. Eller, "kanske", jag vet ju egentligen att det är så... Eller gör jag inte? Vet nog inte alls längre. Allt känns fel och rätt, och det här är det enda jag är trygg i.
//M

Kommentarer
Postat av: Mella

Hej & Tack för din fina kommentar på min blogg! Blir glad av att få veta vilka som läser o speciellt att få kommentarer;) Dock tråkigt att du har det jobbigt nu=( Har inte hunnit läsa så mkt i din blogg än men ska ta o göra det nu tänkte jag.



Ja, jag har hört mkt bra om capio men känner just nu att jag är för tjock för att komma dit. Jag vet ju att det inte spelar ngn roll vad man väger för sjukdomen sitter ju i huvudet... men det är lätt att vara klok när man pratar o/lr skriver med andra, just för att DE VILL att man ska säga så. De vill höra att man har sjukdomsinsikt o blaha blaha blaha o så ler man så fint o vänligt o alla tror att man är såååå "frisk" o "klok". Att ha gått upp över 30kg sedan jag var fysikt riktigt sjuk, de tror alla att jag är nöjd med. Jag HATAR det! Vill inget hellre än att gå ner allt igen=( Men det får man ju inte säga.... Lr jag säger det till mina behandlare på ätsenh men de försöker väl just nu se till att jag håller mig vid liv istället. För mig känns det lite som antingen eller. Antingen SMAL lr DÖD. Men just nu lever jag för hunden o hästarna, sålänge.



Oj, guuu vad jag skriver men är så trött på att skriva så kloka inlägg o peppande saker till andra att jag spricker. Hoppas du inte blev helt avskräckt av min kommentar;)



Ta väl hand om dig, så gott som du kan!



Jag kommer återkomma hit!

2011-08-20 @ 20:25:29
URL: http://houndrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0