Maskrosdate

Har precis lunchat och alla mina små monster springer runt som galna i mitt huvud och hoppar runt. Ligger ned och försöker slappna av, distrahera mig, men inte sjutton är det lätt.
Ska snart iväg och plocka upp min fina Maskros på terminalen för att sedan dra ut till stallet och pyssla om ponnyn. Lång dag i stallet, tiptop! Har pluggat effektivt nu på förmiddagen och räknat igenom mer än hälften av uppgifterna jag planerat att göra till söndag! Känner mig faktiskt lite duktig, även om det är med kraftig betoning på LITE. Men, kanske är det bättre än inte alls. Repetitionen (av fysiken) går iaf bra och jag tror bitarna har fallit på plats, även om det alltid är farligt att tänka så innan ett prov ifall det skulle gå kasst. Nåja, det är ett tag kvar till provet, behöver inte tänka på det just nu. Något jag däremot behöver göra är vila, byta om och andas. 
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0