Words

Tack fina du för din kommentar. Ärliga ord värmer mer än krystat peppande, och jag önskar dig allt gott. Nej, sjukdomen sitter inte i vikten, och det gör inte kroppens mående heller...
Jag väger inte så lite, det gör jag VERKLIGEN inte, men jag ligger här och är yr och med pirrningar och ont från hjärtat och ut i hela vänster arm och rygghalva. Ibland är jag rädd, men ikväll är inte en sådan kväll. Ikväll är en kväll där man konstaterar att man ätit långt under det som kallas normalt och rört sig långt mer än det som kallas normalt där, men ändå tycker att man ätit för mycket+rört sig för lite = växer och blir tjockare. 
Lyssnar på Mine - Taylor Swift och försöker leka med tanken att någon gång slippa vara ensam, men just nu verkar världen ha vänt sig ifrån mig och jag kryper fram på egen hand. Eller, kryper bakåt. Springer. Ja, skenar... Allt går så fort. Det är kolsvart och jag vet inte var jag är på väg, jag vet bara att jag inte vill stanna här. 
Ska lägga mig i fosterställning, se på film, och fly världen en natt till. Inte för att drömmarna är mycket bättre, men ändå. Är de riktigt hemska blir man åtminstone näääästan liiiite lättad när man vaknar istället för tvärtom. 

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0