Dålig

Ja, jag blev faktiskt verkligen dålig av olanzapinet. Legat i sängen fram till 16 idag, halvsovit, svettats och haft feber. Illamående och yrsel, svimningskänslor när jag försökt ställa mig upp, apati och ännu fler konstiga tankar än vanligt. Ändå känns det lockande att ta den ikväll igen. För att inte KÄNNA hela tiden. För att sova bort tiden. 
Nej, blir kanske ökad dos theralén istället. 
Kul liv. Verkligen kul. Slösat bort en hel dag på absolut ingenting, inte ens pluggat. Känner mig totalt värdelös och ångesten är elak. 
Jag vill inte vara en zombie. Men vill inte ha ångest-explosioner konstant inuti heller. Pest eller kolera.
Ligger och lyssnar på min egenskrivna "avlappningsmusik" eftersom det är det enda jag vill lyssna på nu. Känns som att höja sig själv till skyarna, det är inte det jag menar. Jag menar bara att det bara är min musik som just nu beskriver hur JAG mår. Den betyder mycket för MIG. 
Framtiden hotar mig, dåtiden jagar, nuet piskar. Världen snurrar fortare och fortare, och det känns som om jag ska tappa fotfästet och kastas iväg.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0