Det är inte så enkelt.

"Skärp dig". Det är fan inte så enkelt..! Jag har aldrig bett om att få hata mig själv. Aldrig bett och detta helvete. Kanske borde jag kunna skärpa mig, men det kan jag inte. Punkt.
Lyssnar på Angels on the Moon - Thriving Ivory (UNDERBAR låt) och försöker att inte tänka på den jävliga framtiden, eller ens på nuet. Jag försöker att vara i intet och inte närvara. För jag orkar inte. Kan man sjukanmäla sig från Livet, och stänga av ett tag...? Och nu är det helg. Piss-helg. Jag vill bort.


Tjej listan 2011 - alla måste göra den!

 

T i o s a k e r o m d i t t l i v

Har du nånsin varit kär? - Ja

Tror du på kärlek? - Tror på? Klart den finns?

Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Nix

Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Inte krossat, nej. Men ledsen har jag varit.

Har du någon gång krossat någon annans hjärta?  - Tror det.

Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för .onom? -  Nepp

Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? -  Ja

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Förälskelse; ja

 

K a n:

Kan du röra på öronen? - Hah, nä

Kan du slicka dig på näsan? - kunde när jag var yngre.. Men inte längre ("det var bättre förr") :)

Kan dina föräldrar lita på dig? -  Beror på med vad

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Japp

Kan du va på en fest utan att dricka? - Inga problem, dricker inte

Kan dina vänner lita på dig? - Absolut

Kan du tänka att pierca dig i naveln? -  Neh

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? -  No prob.

 

H a r:

Har du pussat någon som är tre år äldre? - Nej

Har du haft sex med någon som är tre år äldre? -  Nepp

Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? - Varit på G, men inte tillsammans

Har du blivit påkommen när du har haft sex? Nej

Har du ljugit på någon fråga än då? - Nepp

 

V e m:

Vem älskar du? - familjen, vännerna, ponnyn...

Vem pratade du senast i telefon med?- Mamma

Vem är snällast i världen? - Åh, oj... Vet inte x)

Vem vill du prata med nu? -  någon som förstår och som jag litar på

Vem sov du senast med? - mitt täcke...Blir inte mer spännande än så

Vilken kille sov du sist med? - pappa när jag var liten

Vem vet allt om dig? - Ingen vet allt om mig, men mina närmaste vänner vet väldigt mycket, liksom mina samtalskontakter

Vem messade du med sist? -  sis <3

Vem fick dig sist på glatt humör? - en av mina änglar <3

 

D I G

Hur lång är du? - 164.5cm

Vad vill du bli när du bli stor? - flytta, skaffa barn, ha ett jobb, må bra och leva lycklig i alla mina dar ;)

Har du långt hår? - Relativt

Vilken hårfärg har du? - brunt/brunblont

Sminkar du dig? - Händer väl ;)

Har du kysst någon idag? - Nä

Vem i sånnafall? -

färg på dina underkläder just nu? - marinblå

 

F A M I L J

Bor dina föräldrar ihop? - Ja

Vem är bäst, mamma eller pappa? - lika bra men väldigt olika

Hur många syskon har du? - ett

Vad är det senaste du sa till din mamma?  - ropa sen då

Hur många ställen har du bott på? - två

 

K O M P I S A R

När var du senast med nån kompis? - idag i skolan

Vem sov du senast hos? - hemma hos mig

Har du kysst nån kompis? -  nejnej

Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - näpp

Vem har du varit kompis med längst? - Lisa :)

Vem känner dig bäst? - N, stora C, lilla C, J, M...R?

Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - nej

Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - hah, nä

 

V Å G A R   D U

Skrika åt dina föräldrar? - det händer väldigt sällan, men ja, om jag blir väldigt arg

Klä dig annorlunda? - vet inte...

Vara dig själv? - bara med mina närmaste vänner <3

Visa dig i bikini/badbyxor? - gör det, men allt annat än gärna

Pierca dig? - nej

Ha sex på offentlig plats? - haha, gud vilken fråga.. Men nej ;)

Vara omogen? - är jag någonsin MOGEN?

Äta småkryp? - NEJ

 

D I V E R S E

När tuggade du tuggummi senast?  - flera år sedan tror jag, tål inte tuggummi

När var du på semester senast? - sommaren 2010, i Le Crotoy, Frankrike

Vilken färg är det på din tandborste? - Vit/rosa

Är ditt hår tråkigt? - Jo...

Hur ofta duschar du? - Varje/varannan dag

När ska du gå och lägga dig Ikväll? - så tidigt som det går...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0