Fegt eller smart..?

Hade tänkt be dem att köra in mig till psyk idag. Fegar ur. Jag vill inte dit. Jag kan nog låtsas ett par veckor till, gå klart terminen, skriva proven och göra inlämningarna. Jag vill inte misslyckas hela tiden!!! Vill bevisa för mig själv att jag inte är fullt så hopplös, värdelös och svag som jag känner mig. Inte fullt så patetiskt dålig. Samtidigt mår jag skit. 
Jag vet faktiskt inte. Vet inte om det är fegt att låta bli psyk (om jag behöver det och bara låtsas motsatsen och naivt lurar i mig själv att jag klarar mig ändå) eller om det är smart (gå klart terminen, mindre efter mig, visar att jag klarar av saker... Men framför allt: blir klar med terminen).
Jag vet inte. 
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0