På väg iväg

Jahapp. Om en knapp timme åker jag ner till skolen, och troligtvis bär det sedan av direkt därifrån upp till sälen för en vecka där.
Jag har inte så mycket att säga egentligen. Läste ut "Gå din väg men stanna" igår, och tyckte den var jättebra. Själva meningen med boken liksom.. Ja, den passade mig och jag inser att jag läste den vid rätt tillfälle för att tycka om den. 
Har bara dator och mobil kvar att packa nu, och så mig själv förstås. Ska lämna lite böcker på biblioteket innan vi drar, och i skolan ska vi få tillbaka ett mycket efterlängtat prov... Åh GUD jag hoppas det gått bra... 
Nej, nu ska jag piska mig vidare. Hade kropp och psyke fått välja skulle jag inte gjort ngt alls idag. Eller igår. Eller på flera veckor. Men det funkar ju inte så. Ska dock försöka vila lite i fjällen.... Kanske. KANSKE.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0