Typ D-Day

Provmorgonen. Vaknat och är ASNERVÖS trots att jag försöker lugna ner mig. Det är väl vid bland annat sådana här tillfällen som ångestproblematiken gör sig påmind. Känns som om jag bygger en ångestattack. Försöker tänka att i det stora hela spelar väl för sjutton inte Matte D ngn roll? Men, det är så himla trist att falla på målsnöret. Har verkligen jobbat hårt den här kursen, känt att jag förstått, och nu fungerar INGENTING. Fast, igår gjorde det faktiskt det. En stund. 
Håll tummarna för mig. Jag kommer behöva det.
Hah, ni se, kan inte ens få ihop vettiga meningar. Shit happens, ångest och nervositet brukar ha den effekten på mig. Hur jag mår i övrigt ska jag försöka att inte tänka på nu. Upp om ca 15min, ta en huvudvärkstablett, packa allt, och sedan bär det väl av då.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0