Capiosten

Igår kväll = en historia för sig. Panikångest i ett flertal attacker på kvällen (tack kära sparv för att du fanns där) när personalen inte kom. De visste, men kom inte. Jo, tillslut, och då var jag nästan helt slut. Natten blev speciell och jag är grymt trött idag, och full av ångest. 
Jag är hes och ledsen. Inte ok. Nej, långt ifrån ok.
Jobbar på min bok för att hålla mig distraherad, men hur länge kommer det gå? Inte mycket längre. Lyssnar på There comes a time - Celine Dion och försöker att bara hålla ihop.
Det är inte lätt när det är svårt, och idag är det MINST sagt svårt. 
Personalen kommer inte att hjälpa idag heller. Where to turn? Ingenstans. Det är bara att hålla ut, antar jag.
//M

Kommentarer
Postat av: mia

Fina Nuffeltuss!!

Gott att ja kunde hjälpa dej med det lilla! att bara finnas vid någons sida när det brister är det minsta jag kan göra!!

En sparv som bryr sig! <3

2011-02-21 @ 01:37:52
Postat av: wea

Har du något hemskt att dela? självklart kan du vara anonym. maila [email protected] isf. Läs mer inne på min blogg "andras hemsk heter" eller "mål med bloggen" Om du inte har något får du gärna tipsa gör du inlägg länkar jag din blogg om du säger till. Ber om ursäkt ifall jag störde. kramiz

2011-02-21 @ 01:55:35
URL: http://duhittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0