Dålig update

Ja, jag vet att jag är dålig på att uppdatera. Men det händer faktiskt ingenting här (förutom att jag mår dåligt och har det tufft, har samtal och sjukgymnastik.. = allt är som vanligt)
Inga större framsteg direkt, men har väl inte heller backat särskilt långt. Så. +-0. Typ. Står i princip still men velar lite fram och tillbaka. Inte så att jag vill gå tillbaka ner i det sjuka, utan snarare att jag har svårt att kämpa emot. Förstår ni vad jag menar? Ett gummiband fäst runt midjan, som rycker en tillbaka så fort man slutar hålla emot. Det blir allt trögare ju längre bort man kommer, ända tills gummibandet "går av" (det kommer ju alltid att finnas där, kanske bara inte lika påtagligt), så det är en hemsk kamp.
Blod, svett och tårar.
Snälla, låt det lätta snart.
Det är inte lätt att vakna upp med ångest och känna sig så ensam inuti att man bara vill gå sönder, fastän man vet att ångesten inte är farlig och man har kontaktboken full med nummer att ringa. Ibland är det bara så svårt att veta vad man ska göra, eftersom ingenting verkar hjälpa.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0