Everybody smile

Försöker le fastän ångesten river mig som ett hungrigt rovdjur. Försöker verka normal fast det känns som om jag ska gå sönder. Försöker tänka positivt fast det känns omöjligt. Eller nåja, nästan. jag lyckas sekunder åt gången, och det är väl alltid något.
Väntar på besked.
Väntar på samtal.
Väntar på helgen.
Väntar på måndag.-
Väntar på nästa helg.
Väntar framförallt på nästnästa vecka.
Det är så mycket som händer i mitt liv nu. Så mycket bra att allt tycks bli negativt bakom mitt pannben. + och + blir - . Det blir så mycket (både positivt och negativt egentligen) att allt tillslut bara blir ett enda virrvarr av tankar, känslor och färger. Ett enda kaos.
//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kan du inte berätta lite mer om behandlingen du är i? Hur ser dagarna ut osv?? Hur länge har du varit där och vilka steg har du gjort framåt?? Kämpa på! Kram kram

2011-02-24 @ 07:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0