Framtidsplaner

Hej och hå.
Jag lever trots alla panikattacker och ägnar dagarna åt att planera min framtid så smått. Snart är man vuxen (SKÖNT) då... Inte alls långt kvar!
I helgen blir det gbgHorseshow med mammis, tror det blir riktigt lovely! Längtar som sjutton. <3 Har lite shoppingabstinens nu, så det blir väl kanske lite sådant också nu i helgen.
Har idag varit i kapellet och sjungit en stund, men rösten är inte på topp efter all ångest (hur man nu kan bli hes av att gråta..?) så jag gav upp efter en stund. Lyssnar på Stand by you med Girls Aloud och inväntar ett par samtal. Om jag får dem alls. Man vet aldrig. Inte för att min värld står eller faller med det, men ändå.
Hah, nä, tänk positivt. Här och nu. Kvällen blir som den blir, men än är det ett par timmar kvar <3
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0