Huvudet högt

Eftermiddag. Efter middag.
Och vet ni?
Trots magkatarr och en del ångest, så mår jag faktiskt ok! Fy sjutton vad skönt det är! Läste lite gamla inlägg från i somras och höstas och insåg att jag faktiskt kommit en bit på väg. Så utan att känna press för framtiden vilar jag här och nu och låter bara allt vara.
Så skönt när det fungerar och man kan finna lugn och trygghet mitt i allt elände. Det gör faktiskt att allt känns lite lättare :D <3 Väljer glädje genom att tänka positivt och genom att bara låta alla negativa känslor vara utan att varken engagera mig i dem eller försöka stöta bort dem.
Hah, min behandlare skulle vara sååå stolt x)
Lots of love
//M <33

Kommentarer
Postat av: jenny

Underbara Älskade Ost!

Jag blir nästan tårögd så glad över detta inlägg!

Jag e stolt över att få vara ditt lilla j<3



Sv:Jag ska fortsätta blogga, för att jag tycker om de och för er alla underbara människor jag lärt känna via nätet <3<33<3

Åh älskade, du e för fiiiin o jag kan bara säga desamma!



Lovelovelove to you <3

PUSSPUSS Vackra älskade underbara Ost

2011-02-22 @ 22:05:31
URL: http://anoterworldinpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0