Svar igen :P

"Oh vad kul med ett så bra svar. Var det svårt att få hjälp? Du har ju varit där ett tag? Får man beviljat i halvår eller hur funkar det? Är det svårt att få mer tid om det skulle behövas?? Du har gjort enorma framsteg. Bra kämpat fortsätt så kommer du fixa detta tillsut. Stå en dag o säga att du är frisk. Stora kramar från en trogen läsare!!"


Ja, det var ganska svårt att få hjälp, eller, det tog tid. Det behöver passera läkare, "vårdslussen" och behandlande enhet, så det är väl inte busenkelt direkt... Jag fick 6 månader direkt, och har därefter fått förlängt med 6 månader till. Förlängningen var i mitt fall inte svår att få, men det beror lite på vilket landsting man har och av vilka skäl man söker mer tid.

Är så glad att folk därute märker mina framsteg (hahah, jaaa, jag VET att jag skrev dem i föregående inlägg...) och faktiskt skriver det till mig! Stöd är stöd och jag blir alltid lika tacksam och glad!

Idag har jag lagat mat och lyckats rätt bra (även om man inte direkt kan misslyckas med köttbullar och potatismos...) men ändå. Hade ett toppenfint samtal med min behandlare idag, och har nu en fin kväll här tillsammans med en liten stjärna. <3 Rätt mkt tankar och ångest ikväll, men försöker att tänka positivt. Bara andas och överleva.
//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt med bra samtal det underlättar ju kämpandet.

Hur gammal är du?

Vad har du för intressen?

Stora kramar

2011-02-24 @ 19:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0