We weren't born to follow

Sitter här och lyssnar på we weren't born to follow med Bon Jovi och bara försöker ta in texten. Chattar med en fin vän och har lugn runt mig. Ändå rusar ångesten som en drog i blodet och hjärtat slår så att det känns som att det ska explodera. Jag jobbar med att sitta still och andas, men det verkar inte hjälpa. Det kommer smälla snart, jag känner det. Så jag ser bomben falla och väntar på explosionen vid nedslaget och funderar över hur mycket det kommer att skada mig idag.
Det är för mycket med allt. För mycket tankar och känslor kring allt. För mycket ångest. För mycket, för mycket, för mycket.
Lindra - stadiet passerat.
Distrahera - stadiet snart passerat
Stå ut - närmar sig snabbt.
Bara överlev, det räcker så.
//M

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag tänker på dig! <3



du klarar detta, stå ut! stora kramar!

2011-02-19 @ 00:36:13
URL: http://ljudetavskratt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0