Apelsincenter

Tjoho (eller inte). Varit extremt seg på att uppdatera - antagligen mest för att det inte finns så mycket att skriva.

Hah, för att förklara rubriken så finns det en i personalen här som har en dotter som inte riktigt förstått det där med Anorexicenter (hon är för liten för att ha koll på ätstörningar) så hon tror att det heter Apelsincenter. .. x) Låter mycket trevligare tycker jag!

Hade en jättefin stund med ett par av mina små stjärnor idag med mycket musik och sång. Underbart! Tack tjejer <3

Hade sjukgymnastik idag igen, fick bakläxa av min fina sjukgymnast. Tycker verkligen om henne, men ibland är det grymt svårt att göra som hon säger!!! Det finns så mycket som tar emot och protesterar. Men ja, jag har bestämt mig för att verkligen försöka. Ska prata med henne om det imorgon, så håll tummarna för mig!!!

I övrigt mår jag väldigt dåligt just nu. Mycket tankar och känslor, det mesta på temat "you used to be my everything" men också mycket ang. mat. Som vanligt alltså. Ni ser, inget har förändrats.

På torsdag blir det hem på permission ända till måndag. Har verkligen inte lust... Men så kan det gå ibland. Det blir väldigt sällan som man vill.


Hoppas ni har en bättre kväll än jag <3
//M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0