BK???

BK.
Som är en kyrka för en del.
Som är ett snabbmatställe för andra.
Som är sjukgymnastik för ett antal.

Och.
Det innebär så olika saker för olika personer.


För mig är det Basal Kroppskännedom, underbar sjukgymnast, nödvändigt för förändring, ångest och jättejobbigt. Och underbart.

Bara för att flumma lite alltså.


Annars har det väl varit en rätt konstig dag. Den började bra nere i kapellet med ett par av mina små stjärnor. Love till er <33 Har sedan suttit och sjungit massvis, stickat en del, haft ett bra samtal med min behandlare och ett jättebra men tufft samtal med min sjukgymnast. Båda samtalen: välbehövda.
Hade resonansterapi ikväll igen med lilla mupp <3 Tack tjejen!  (och JA, det är internt...)

Mår inte alls bra, mycket ångest och tankar på insidan.

Och, hah, bara för att tänka på ngt annat: för tillfället är vi bara 5 pat inskrivna här på kliniken, varav en är på permission! 4 patienter, av 11 platser... Så ja, det blir lite tomt... x) Och överdrivet med personal! Två stycken på oss fyra x)


Sov gott, alla stjärnor och muppar!

//M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0