Efter regn kommer solsken

Ja, det är verkligen så! Hela helgen (fram till igår kväll en stund) ösregnade det verkligen i mitt liv. Jämngrått, och jag trodde att jag skulle drunkna i alla vattenpölar. Men idag.. Ok, det tar tid att torka efter en sådan skur så är är fortfarande alldeles genomblöt, men det märks att solen faktiskt har tittat fram igen! Alla vänner som hör av sig, alla som betyder såååå mycket, min behandlare som förstår, personalen som hjälper till.. För att inte tala om flytten! Ja, det är sant, har flyttat IGEN... Hah, upp för trappan x) Ett alldeles eget, litet mysigt rum som jag redan har bott in mig i och verkligen trivs i! Livet är blött men det torkar. :)
Att solen sedan inte lyser utanför fönstret gör absolut ingenting, så länge den finns på insidan!
Love
//M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0