Har tråkigt

Ligger här i min säng igen. Mensvärk som sjutton och mår bara allmänt dåligt inuti. Har inget roligt idag att hålla fast vid, inget att se fram emot. Det är "bara" att hålla ut och hoppas att dagen tar slut snart. Tänkte sjunga eftersom det brukar få mig på bättre humör, men mina fina smärtor gör det mer eller mindre omöjligt. Magmusklerna vill inte samarbeta för att låta mig dra ner luften ordentligt, och rösten är alldeles knarrig. FINT...
Jaja. Jag kan ju ligga när och vara negativ, eller helt enkelt bara försöka låta det vara som det är. Satsar nog på det senare alternativet faktiskt. "Här och nu, stå ut i känslan." Ibland är det lättare sagt än gjort.
//M

Kommentarer
Postat av: Linnea

hmm, gå in på www.tjuvlyssnat.se, så himla rolig!!

eller argalappen.se, felsms.com, skratt.se



fast den här slår nog allt: http://www.youtube.com/watch?v=lYnhckZcllU

om du vill skratta lite tänkte jag :)

stor kram!

2011-01-31 @ 16:38:44
URL: http://ljudetavskratt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0