Hemma

Är hemma nu, och har äntligen landat här på min säng efter en lång dag. Än är den inte slut, men i huvudsak är den det. Miljöombytet Capio - hemma tär på krafterna och gör mig GRYMT trött! Var ute i stallet och pysslade om min ponny. Red och det gick kanon, men gosh så trött jag blev!! Men ändå, positivt. <33
Kvar har jag nu 2 måltider, lite paketöppnande och allmän slappning. Låter rätt ok, eller hur? Nej, bra mår jag verkligen inte, men jag ORKAR inte fokusera på det. Alla känslor får vänta ett tag till, fast jag fått höra så många ggr nu att jag inte får göra så. Men. Ibland blir det som det blir.
Ska starta om datorn nu eftersom den flippar lite, och sedan spela lite keyboard och halvsova en stund.
Varma kramar till er alla!
//M<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0