Lördag fm

Sitter och lyssnar på en av mina nya favoritlåtar: What you are - Jewel. Underbar. 
Har försökt att skriva lite musik själv också men det är tydligen inte en sådan dag. Jag känner inte tillräckligt starkt, och då går det ju bara inte. Så jag gav upp och gick ut i köket och ordnade min lunch. Ska snart värma och gå över till kliniken för att äta där inne (eftersom jag är själv här ute och inte känner att jag klarar det helt själv).
Annars är det inte mycket som händer. Gav mig själv lite sovmorgon imorse vilket var vääääldigt skönt...!! I eftermiddag blir det nog en tur ned till kapellet (om det är öppet), kanske en promenad, och så väntar jag på två samtal från underbara personer som det var alldeles för längesedan jag pratade med!!! Ja, det blir nog en bra dag ändå. Och film ikväll... Ja, snart måste det helt enkelt vara dags att flytta hemifrån! :)
Stor kram
//M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0