Monday morning

Det är måndag morgon och jag sitter här i fåtöljen med min dator i knät och inväntar vägning. Nervös? Svar: Ja. Men, det är som det alltid är på måndagarna. Måndag morgon är en erfarenhet i sig.
Tackar de underbara vänner som ringde mig igår (inte de samtal jag väntade, vilket gjorde det hela så himla mycket roligare!!!). Ni gjorde min dag <3
Ska förhoppningsvis flytta upp på övervåningen idag, men eftersom inget är klart så har jag inte brytt mig om att packa särskilt mycket. Vi får se hur det blir, det lilla jag har packat upp sedan i tisdags går hur som helst väldigt fort att packa/flytta på. Så.
Tror att jag har samtal idag (inget är ju säkert såhär på morgonen), men annars inget planerat förutom den ev. flytten. Ja,du ser. Livet är lite rörigt, och det ser rätt komiskt ut när man skriver ned det såhär. Det känns ju allt annat än roligt egentligen, men jag jobbar på min acceptans.
Önskar er alla en fin dag!!
//M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0