Ont

Ont inuti. Ett hjärta som saktar ned för att orka. Ben som inte bär. En kropp som börjar ge upp pga all ångest. Inte ok. Nej, inte ok.
Jag måste klara det här. Måste måste måste. Nya utmaningar planeras för mig trots att jag måste kämpa mig igenom varenda dag. Hur ska det gå? Bra. Det måste gå bra.
Har dagen full av samtal, taktil, BK och annat, men är trött trots att klockan inte ens slagit tio. Kanske flyr jag till kapellet och sjunger om en stund. Det får mig att känna mig så levande och fri! Utan musiken hade det inte gått.
Ska ta det lugnt nu och läsa lite i en bok jag fått låna av min behandlare.
Kram på er alla
//M

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du klarar detta, det vet jag!! Styrkekram till dig!

2011-01-28 @ 18:20:21
URL: http://ljudetavskratt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0