Somliga dagar är det förjävligt

Somliga dagar är det såhär. Livet tappar sin betydelse och man känner sig helt slängd i golvet. Allt är upp och ner, ut och in och man vill pausa tiden för att hinna landa innan man ska lyfta igen. Jag flyger så sjukt ostadigt och allt faller isär. Men som jag sa, somliga dagar är såhär. Och det är bara att acceptera, vara i känslan, för jag kan inte göra särskilt mycket alls åt den saken.
And again, it's probably easy... For you.

But please, don't open your mouth, my dear
I can read all the signs
I can take it from here
There's no need to explain,
It's perfectly clear


Jag försöker att vara här och nu, samtidigt som jag hoppas att livet ska vara liiiite snällare imorgon.
Saknar er
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0