STRIKE!!!

Hah, ja, precis så!! Har varit iväg och bowlat med massa underbara tjejer härifrån apelsincenter. Och gud ja, bra gick det! Strikes och spärrar lite överallt, och vann :) 247 poäng totalt efter 2 serier (102 första, 145 andra) och är nöjd :)
Känner nu av träningsvärk i hela kroppen, men who cares?
Mår dock inte speciellt bra, insidan är som den är. Lyssnar på It is you - Dana Glover och bara försöker andas. Livet är som det är och just nu både tycker jag om det och hatar det. Samtidigt.
Försöker desperat hålla fast tanken vid det positiva idag; bowlingen, spelat keyboard, varit i kapellet med en liten stjärna, återigen fått höra att jag faktiskt har en fin röst... Ja, det ÄR mycket positivt - så VARFÖR är jag inte glad??? Jag förstår inte och allt och det är jobbigt.
Middag nu. Iväg iväg.
Det går i ett.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0