Thank you for the music...!

Lever. Knappt mer än så idag känner jag.
Pratade med finaste fina en stund och kände mig stärkt av det, var i kapellet och sjöng (till en början ovetandes) solo för en främling - som blev rörd och berömde min röst! MIN RÖST!! Det är ju knappt så man tror det, men glad blev jag! Försöker att leva på tonerna, låta mig föras med, men det är svårt. Speciellt dagar som denna när man inlett dagen med en ångestattack.
Ja, det är MYCKET ångest inuti just nu, de här dagarna. Hoppas för allt i världen att det släpper snart.
Fick ett meddelande av en kär vän jag inte hört av på länge. Sådana saker betyder SÅ mycket! Det är det lilla som räknas <3
Ska fortsätta överleva och försöka hålla mig till det positiva även om känslorna inte riktigt vill samma sak.
Love
//M

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tror på dig, du klarar det!!

Ville bara säga det :)

Kram med styrka och mod <3

2011-01-23 @ 17:04:07
URL: http://ljudetavskratt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0