Villa i Apelviken

Hej och hå, nu var det längesedan jag skrev!!!
Jag har flyttat över till steg 2 i behandlingen (efter 19 veckor på steg 1) och bor nu alltså i Villan. Fick rum 5 (dubbelrummet) men flyttar till 1:an på måndag om allt går som det ska.  Trivs väl ok här ute, men det är stentufft. Verkligen. Extrem skillnad mot steg 1 och kliniken!!!
Hah, och till råga på allt blev jag ensam min första helg här ute, så nu har jag en hel villa i Apelviken för mig själv!!! Inte många sjuttonåringar som har det... x) Känns lite kusligt men ändå skönt på sätt och vis. Längtan efter att flytta hemifrån bara växer... :P
Har fått mer vårdtid av mitt landsting så jag blir nog kvar här ett tag till, och det känns väl lite både och. På sätt och vis känns det hemskt, men det känns också rätt och nödvändigt. Lika bra att göra det ordentligt <3
Nu är det snart kvällsfika (yoghurt med branflakes ikväll) och Let's dance.
Önskar er alla en underbar fredagkväll!!!
Nu är det dags för fredagsmys!
Stor kram
//M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0