Who do you call...?

Hej och hå - kaos kaos. Det är rörigt i mitt huvud.

Är tillbaka på Capio och sover min sista natt här inne på kliniken (120 dagar blev det tillslut) - imorgon flyttar jag ut till Villan!!! Det är min 20:e beh.vecka så det är dags, men det är ändå blandade känslor. Försöker att tänka positivt, men först och främst; att inte tänka så mycket alls.

Jag är halvdepp eftersom jag troligtvis blir kvar här lääänge (har fått förlängt..). Tänker att det är bra och positivt att jag fått mer tid här, men samtidigt känns det hemskt jobbigt. En fördel som kommer av det dock är att jag kan slussas in i skolan samtidigt som jag bor här, samt att jag hinner med träningslägenheterna om jag skulle vilja. Inget bestämt där ännu.

För övrigt är jag lite kaosig i hjärnan pga telefonsamtal jag väntar på men aldrig får, brev som inte kommer osv. Det finns mycket som rör till det i min lilla hjärna... :/


//M

Kommentarer
Postat av: Julia

Jenny berättade om min bror, tack för att du bad henne gör det :) Trodde inte han brydde sig så mycket faktiskt.

Kram Julia Stendahl, bror Jonas Stendahl :P

kämpa på!!

2011-01-10 @ 19:41:27
URL: http://somethingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0