Blir sämre

Febern håller i sig. Konstant svettning alt. frossa. Hostan blir värre hela tiden ochjag får långa hostattacker där jag knappt får luft. Hostan är så konstig, liksom "ren" (hostar inte slem eller så) och galet intensiv. Kan inte prata nästan alls eftersom det retar och sätter igång. Kan inte ha någonting på magen eftersom det också sätter igång allt, liksom att gå, ligga eller halvligga. Mamma vet inte vad det är, beter sig tydligen varken som virus eller bakterier och ska söka lungröntgen om jag inte är bättre om två dagar. Dock säger hon att jag rasar i vikt (själv ser man då motsatsen, jippie... Dessutom tror jag att hon överdriver en hel del), hon ville t.o.m. köpa NÄRINGSDRYCKER!!! OMG - NO. Ain't gonna happen. För om jag tappar vikt är det bara bra, det kommer bli bra.  Smal vill jag ju  bli i vilket fall liksom. 
Eksem på armbågarna som kliar och konstiga knottror på kroppen är ytterligare saker som inte gör mitt liv  lättare. Nej, det känns inte alls bra just nu och jag blir helt slut av att bara sitta här och skriva. När det börjar flimra och svartna, då är det helt klart dags att börja ta sig ned i halvliggande position, några svimningsolyckor vill vi ju INTE ha. 
Nej, nu måste jag vila. 
Kram
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0