Citychick

Idag blir det stan en stund med min fina Maskros en stund <3 Därefter är väl planen att jag ska ut till stallet och rida om jag orkar (vilket jag helt enkelt måste, ponnyn behöver motion). Red igår kväll och det gick verkligen tiptop, så jag är taggad! 
Mycket tankar och ångest idag (liksom i princip alla andra dagar).. Tror kanske jag tänker för mycket? Vrider, vänder och funderar men inte tillåter mig själv att känna alla känslor som kommer när man gör så. Säger alltid A men inte B. Jag tror faktiskt man blir knäpp om man håller på så för länge, verkligen, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det.. 
Känner att min svenska är helt åt skogen idag så borde nog inte skriva så mycket mer.
Letar efter små ljuspunkter att leva av eftersom man inte kan leva av mörker. Enda problemet är att man inte heller kan leva i mörker hur länge som helst, och jag vet inte hur långt det är kvar tills jag kommer ut i ljuset på andra sidan. Orkar inte springa mer, strävar tyst och tveksamt. Vinglar och vacklar. Hur ska man veta åt vilket håll man ska gå när det är så mörkt att man inte ens kan se sig själv??? Jag är bara ett medvetande som strävar efter lugn och ro.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0