Egenskaper hos elektriska fält

Usch och fy vilket ruskväder det är ute!! INTE kul! Väntar på ett eventuellt uppehåll för att kunna dra på mig mina stövlar och traska ut en stund, man behöver friskt luft och motion även när vädret spökar!
Sitter och pluggar fysik (nu ÄNTLIGEN har jag tagit mig samman och börjat!!) och har faktiskt riktigt trevligt! Det känns inte allt för svårt trots att mina fysik-hjärnceller haft ett helt års semester! Inte så många sidor heller, blir klar på strax över en vecka om jag gör 3sidor om dagen + övningar så det känns helt överkomligt! Tycker fysik är riktigt roligt egentligen så det blir nog mer än så. Dessutom är fysikens logiska värld helt perfekt att fly in i när logiken i övriga världen faller samman och försvinner. Den är trygg, alltid samma och alltid torr och varm. Öppen. Hah, nä, vaddå glorifiera fysikboken??? x)
Lyssnar på fantastiska Maddi Jane ( http://www.youtube.com/watch?v=DrzGHgmG3y4&feature=autoplay&list=ULKHcRGUe492M&index=1&playnext=18 ) och har hållt mig mkt fokuserad en bra stund så nu är det kort bloggpaus.
Min värld är rörig och instabil. Ska dyka tillbaka ner i formler och siffror för att återhämta mig från min korta stund i verkligheten.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0