Febrig

Hm, så IDAG av alla dagar passar det att bli SJUK? Eller, igår kväll för att vara exakt, men när man vaknar med frossa är det inte riktigt bra.. Jaja, febern verkar ha lugnat sig lite på eftermiddagen, nu är det bara näsblod, hosta, svullenhet och allmän värk som stör mig och hindrar mig från att studsa ut i det underbara vädret och umgås med härligt folk. Lite yr är jag också förstås, men det blir man ju av att vara sjuk. 
Känns som om jag lever i en liten bubbla, en egen liten värld där jag är uppslukad av sjukdom och ångest. Tankarna är absolut inte sjukdomssega utan snarare feberyra och studsar runt som bara den. Har inte riktigt orken att stå emot alls idag (= massvis med ångest) eller att fundera över eventuella konsekvenser. Nej, jag är varken modig, stark eller vuxen idag. Går upp i känslan och sätter mig på tvären för att följa gamla mönster och tankar. Det värsta (eller bästa?) måste nog ändå vara att jag håller med dem till 100% och inte riktigt vet varför jag skulle kämpa emot dem. Kanske är det just det som är konsekvensen. Jag vet inte längre och kan inte riktigt hålla koll på vad som är bra och dåligt. 
//M

Kommentarer
Postat av: Julia

jag tänker på dig fina !!

och krya på dig <3

2011-07-13 @ 19:18:00
URL: http://somethingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0