Mhm, SEEG

Jo, jag vet, jag är helt vansinnigt seg på att uppdatera. Ber så mycket om ursäkt för det... Eller vänta, det gör jag nog förresten inte! Idag vill jag faktiskt inte be om ursäkt alls. Jag vill finnas, ta plats och bara vara! Fast, det är inte heller sant, för jag följer demonerna i huvudet allt för mycket för att göra så. Så jag ångrar mig. Ursäkten kvarstår.
Ska ut till stallet och rida snart (trots att det är helt galet varmt ute). Försöker undvika spegeln idag samtidigt som jag dras till den. Jag oroar mig enormt inför vägningen på tisdag, fast jag egentligen inte behöver fundera eftersom vågen kommer visa siffrorna "för mycket". Som den alltid gör. Pålitlig sak det där... Är bara rädd att den visar mer än innan jag åkte från VB. Hoppas inte och håller tummarna för att mitt mående ska få synas i den där lilla blinkande rutan, även om jag inte tror det. De tjatar inte lika mkt här hemma längre nämligen, och det finns väl bara ett sätt att tolka det..?
Är rätt laddad i ångest idag som ni kanske märker. Känner mig... Ja... Jag vet inte. Allt blir fel och jag är irriterad, trött och full av tjock-känslor. Oh, happy day...
Ta vara på er i solskenet - sommaren är kort!
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0