Snurr

Varit i stallet och ridit uteritt á två h. Blev verkligen trött och har ont i ryggen. Tydligen är det jobbigt att sitta i sadeln även om man knappt gör ngt alls. 
Har mensvärk så jag kallsvettas och darrar, vilket gör mig besviken. Trodde jag skulle bli av med den nu! Att den faktiskt kom är bara ytterligare ett bevis på att folk överreagerar - jag har inte alls tappat så mkt vikt. Om jag tappat alls. Kanske tvärtom har gått upp. Tar inga smärtstillande, tänker att smärta kräver energi och då är det värt att ha ont. Utnyttja alla möjligheter. 
Kroppen är galen och magen helknäpp, stöter bort det allra mesta jag äter = glad jag! Vill inte ha all näring de försöker få i mig - behöver den inte! 
Oavsett orsak och vikt sitter jag iaf här och känner mig snurrig och skör både fysiskt och psykiskt. Not fun at all.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0