Svar på kommentar

"Är du fortfarande inskriven på Capio? Hur länge till ska du vara där? Är du ärlig med hur du mår och att du tappat i vikt (för du verkar ha koll på att du gjort det). Hur blir det till hösten, ska du börja plugga på heltid då eller?

Kämpa på, det BLIR bättre!!!"

Lite synd med anonyma kommentarer, men svarar förstås ändå ;)

Japps, jag är fortfarande inskriven på Capio, och jag har 4 veckor kvar där som jag har spridit ut. Under tiden som jag är hemma har jag möjlighet att ha telefonkontakt med Varberg, så det har jag ibland när jag känner att det behövs.
Självklart är jag ärlig med hur jag mår! Skriver den här bloggen för min skull, och då tjänar det inte mycket till att ljuga. Om jag tappat vikt eller inte vet inte JAG än (väger mig inte hemma), men hela omgivningen signalerar att det är på det viset, och då försöker jag tro på det. Känner dessutom symptom på det (ex håravfall, sköra naglar o.s.v.) även om jag inte kan se det i spegeln. Min tillvaro är rörig, men jag ljuger inte här. 
Ja, det är planen! Satsar högt och börjar heltid i skolan till hösten, det är ju bara ett år kvar nu!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0