Hemma igen

Nyss hemkommen från en knapp vecka på Gotland och njuter i fulla drag över att vara tillbaka i min trygghet, även om den inte är smärtfri. Förlåt, men jag vet faktiskt inte vad mer jag ska skriva. Har och har haft det riktigt tufft, så jag lyssnar på musik och vänder alla taggar utåt. Känner mig lite som en igelkott faktiskt.
Är väldigt, väldigt trött trots att jag sovit mycket men ska ändå ut till stallet om en liten stund och titta till lillemannen (mest för att pussa honom på mulen, säga att jag älskar honom OCH för att se hur tjock han blivit av betet...). Försöker hålla tempo men det är inte så lätt. Det gäller liksom att hålla sig flytande även när man drunknar inuti.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0