Tufft.

Jaha. Fler hårda ord. Fler "deadlines" o.s.v. Jag förstår men förstår inte. Är rädd men inte alls. Mest orolig är jag för morgondagens vägning - kommer att ha gått upp SJUKT mycket. Inte kul. Bara ångest.
Sagt hejdå till en av underbaringarna här som idag lämnade tiden på Capio bakom sig för att leva livet utanför slutenvården. All lycka till dig vännen, det kommer gå bra!!!
Det är mycket tankar och känslor i rörelse....
Ber om ursäkt för dålig update, men det blir så när man inte har tillgång till dator hela tiden. Ledsen att jag inte kan skriva så mkt heller - man vet ju aldrig vem som läser x) Vissa saker är faktiskt hemliga, och nu är hemlighetsfaktorn rätt hög i mitt liv!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0