1st day

Första skoldagen avklarad. Klarade mig ganska bra, även om jag nog inte hörde ens hälften av genomgångarna - mina tankar var fulla med andningstekniker och lugnande affirmationer. Ändå var det svårt. Haha, fail. Hoppas att morgondagen inte blir svårare, men även om jag försöker tänka positivt så har jag faktiskt svårt att tro det. Imorgon sitter lektionerna typ ihop och jag äter lunch i skolan, idag hade jag hål emellan (och lunchade hemma) så kunde köra hem och sova en stund...
Väldigt härligt att träffa alla i alla fall!!! Saknat min gamla klass och det gör lite ont nu igen att veta att jag inte kommer att kunna ta studenten med dem. Menmen. Det löser sig, försöker leva i nuet.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0