Änglar

Ja, jag har haft en ganska så bra dag idag! Maten har varit riktigt tuff, men utöver det har jag faktiskt mått ok.
Tänker mycket på Black Swan (såg den igår med ett par av mina fina här) som var GRYMT bra!!! Fortsatte filmyran idag på dagen med Shrink, som var väldigt...hrm... "unik"... Nä, men den var helt ok, men kanske inte min favoritfilm? Inte direkt dålig heller dock.

Tack vare en fin ängel vid namn I så känns nu min kväll helt ok trots att jag trott att den skulle bli katastrof med tanke på mitt mående. <3 Det är tur att man har så underbara vänner omkring sig!!!
Har nu inga direkta plander för resten av kvällen, bara försöka ta det lugnt och inte tänka för mycket.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0