Bon Jovi

Lyssnar sönder Welcome to wherever you are - Bon Jovi (inte heeelt säker på att den heter så, men man hittar den med det namnet iaf) och är helt kär i texten. Lovely <3

Jag städar och packar inför morgondagens permission. Jag försöker att inte tänka för mycket dumma tankar eller stressa upp mig för mycket, men det är (som vanligt) lättare sagt än gjort. Så jag jobbar på det.
Annars har jag väl inte så mycket att skriva. Intressant update, eller hur..?

Hoppas ni alla har det bra och har lika underbart fint väder som vi har här!!

Kram
//M

Kommentarer
Postat av: Maja

Det kommer säkert gå bra på permissen gumman <3<3 Jag tror på dig <3

2011-03-26 @ 19:48:20
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0