Breathe - Superchick

Försöker seriöst att inte ge upp. Jag VET att man inte ska se sig själv som ett offer, men jag gör det ändå och kan inte hjälpa det. Jag fixar det inte. Inte ens 5 dagar klarar jag, hur skulle jag någonsin klara ett helt liv? Ångesten och sorgen sliter hänsynslöst i mig och jag försöker att bara stänga av, men det är inte så enkelt längre.
Lyssnar på Breathe - Superchick som har underbar text. Ska snart till köket för kvf (det vänder sig inuti bara jag skriver det, då fattar ni kanske hur långt jag fallit plötsligt). 
Keep on breathing
Go on breathe in
Keep on breathing
Go on breathe in
Just breathe

Each breath breathed means we're alive 
And life means that we can find 
The reasons to keep on getting by 
And if reasons we can't find 
We'll make up some to get by 
'Til breath by breath we'll leave this behind

All you have to do is breathe

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0