Depp och rätt opepp

Jag har slutat tro.
Nåja, delvis i alla fall. Morgondagen kommer att erbjuda så många utmaningar att jag är rädd att somna ikväll. Tiden går så fort när man sover och jag vill helst bara stanna tiden och undvika allt. Men det kan jag inte, och det gör mig liksom livrädd.
Jag har hållt samman hela dagen av olika anledningar. Försökt för andras skull att bete mig bra och normalt. Men inuti väser demonerna hela tiden och jag gråter stilla nu. Hur blev det såhär? Hur blev jag såhär? Så många år... Sorg och ångest blandat med en enorm rädsla och ett litet mått ilska. Allt känns rätt surt just nu.
//M

Kommentarer
Postat av: Maja

Gumman, du klarar det här. Det vet jag att du gör!

Ge det där jävla monstret på käften, för hon ska inte få hålla på som hon gör!

Jag tror på dig!

Puss<3

2011-03-16 @ 16:53:55
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0