Hang Over

Lyckades få en riktig hang over på min vanliga medicin!! Hur 17 lyckas man? Sov hela fm och var ett fullständigt paket när jag skulle ner till lunch. Jaja, inget ont som inte för ngt gott med sig - jag hade ingen ork till ångest. Haha, jag kunde ju knappt bära min tallrik liksom... x)

Har nu börjat kvickna till lite. Kollat lite tävlingar för den här säsongen, börjat oroa mig för nästa vecka och ska plugga lite matte snart. Igen. Haha, dum unge gör inte som behandlaren säger... x) Menmen, jag har faktiskt inget bättre för mig. Om jag orkar så ska jag gå en sväng till kapellet och se om det är öppet, skulle verkligen behöva få igång min röst lite.

Lever i min egen bubbla igen. Det har helt enkelt blivit för jobbigt och jag har stängt av. Så kan det gå. Längtar INTE till mitt wakeup. Fy, det blir alltid lika smärtsamt.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0