Heavy

"But tonight, my heart is heavy and I cannot keep from whispering this prayer; are you there?"

Det är lite tungt ikväll. Mycket, för att vara ärlig. Siffror som tar över mitt liv och omvärlden full av människor som bara ler och säger "äsch, men jag vet att du klarar det". Som blundar för att slippa se hur man faller. Men jag känner fallet inom mig, det hisnar i magen och jag blir rädd. Inuti går det fort, men kroppen hänger inte med. Fint. Det handlar om tid, men ingen tror det längre.
Varför finns så många som inte vill SE?? Gud gav oss två ögon och ett hjärta. Använd dem.
Och till alla som gör det: ett stort, hjärtligt och innerligt TACK.
//M

Kommentarer
Postat av: Maja

Gumman, jag vet hur jävla tufft det är, men det kommer bli bättre. Jag lovar!

Puss<3

2011-03-20 @ 16:53:34
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0