Humörsvängningar..?

Haha, herregud vilken dag!
Mådde rätt dåöligt på morgonen och hade fullt upp med allt som snurrade inuti. Bokade lunchdejt med en fin vän för att våga gå in i skolmatsalen. Det gick kanske inte helt som planerat, men jag gjorde framsteg från förra veckan och försöker att inte vara allt för hård mot mig själv.
Efter skolan promenerade jag till min högstadieskola för att hälsa på, och jag tror det var ett av de bästa val jag gjort på länge! Fick massa fina kommentarer och ett mycket stärkande samtal med en person som betyder mycket för mig. Jag kände mig som en helt ny människa när jag gick därifrån! Jag var positiv, kände acceptans och ville bara springa iväg och möta livet! Så himla härligt var det!
Åkte ut till stallet och red ponnyn, och efter bara en liten stund släppte han helt och hållet. Ridpasset blev med andra ord som en dans på rosor när allt bara flöt på och jag är enormt nöjd! Hade därefter möte med lilla laget och hade en fin stund med dem <3
Nu mår jag väl sisådär igen, som så ofta på kvällarna, men försöker att fokusera på det positiva och samtidigt acceptera att måendet är som det är. Tror att mycket av ångesten just nu beror på oro inför morgondagens utmaningar och osäkerheter. Men, en dag i sänder. Nu ska jag ta en dusch, och det finns inget hotande i det, så jag behöver faktiskt inte vara på helspänn..!
Kramkram
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0