Lägenhet 4 - det stoora fiina rummet!

Hej allihop!

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade... Och allt har en förklaring!
Var hemma på permission i helgen (hade jättetrevligt - men fullt upp) och flyttade igår ut till träningslägenhet 4! Fick det stora, fina vita rummet med två fönster och en skrubb :P Trivs jättebra redan, MEN (stort men) vi har ingen dator där ute... Därför blir det nog ev. lite segare uppdatering när jag är här, måste gå in till Kliniken varje gång och använda deras dator. Hahah, känns som att resa tillbaka 42 dagar i tiden... x) Ska dock försöka blogga lite mer när jag är hemma!

På tors (om jag flirtar bra med min behandlare) lämnar jag Varberg och åker hem på permission. Annars är det bara att ta tåget på fredag - MIN 18ÅRS DAG!!! Ja, herregud vad tiden går... Plötsligt känner jag mig nästan gammal... x) Och på måndag börjar jag skolan igen, så ni kan tro att jag är NERVÖS!!! Håll tummar och tår, det kommer att bli tufft.. :S På tisdag em/kväll blir det sedan tåget tillbaka hit ner, så de närmaste dagarna händer det en hel del!!!

Inget speciellt mer att berätta idag. Sjukgymnasten är ÄNTLIGEN tillbaka så hade BK idag för första ggn på tre hela veckor! Skönt såklart, men jobbigt också. Som vanligt.

Ska nu in till mig och se en film tillsammans med min fina roomie ;) <3

Love
//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att höra att du flyttat vidare ett steg. Lycka till!! Kramar

2011-03-01 @ 21:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0