Lång dag

Jisses vilken dag, är helt slut!!
Morgonen var hemsk så åkte ut till stallet och tog en sväng ut i skogen barbacka på min lilla ponny. <33 Därefter bar det av till ungdomsmott för att träffa min nya kontaktperson. Hon verkar faktisktn jättetrevlig även om det förstås var jobbigt att börja om på nytt igen.
Åkte in till stan på eftermiddagen och träffade min älskade underbara J. Köpte hennes skiva och spelar den här på repeat nu. Åh, blir så rörd <3 Hih, men plötsligt känns min musikaliska "begåvning" väääldigt liten x)
Nu blir det till att kämpa igen på kvällen. Har fullt upp imorgon med och det känns både bra och dåligt. Nervös, rädd och ångestfylld för allt.
Menmen, här och nu.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0